Regulamin
I Informacje ogólne
-
Niniejszy Regulamin Serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.medicanatura.pl określa zasady dokonywania oraz realizacji Zamówień oraz rezerwacji za pośrednictwem Serwisu, w tym prawa i obowiązki Pacjenta oraz Usługodawcy oraz tryb odstąpienia od Umowy i postępowania reklamacyjnego.
-
Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Pacjenta w zakresie i warunkach określonych w Regulaminie.
-
Przed dokonaniem Zamówienia w Serwisie, należy uważnie przeczytać Regulamin oraz zaakceptować jego treści. Zaakceptowanie Regulaminu ma charakter dobrowolny, jednak brak akceptacji uniemożliwi złożenia Zamówienia.
-
Każdy Użytkownik, który zaakceptuje treści Regulaminu, zobowiązany jest do jego przestrzegania.
-
Regulamin opublikowany jest na stronie www.edicanaturaa.pl/regulamin i dostępny w każdym czasie.
II Definicje
-
Serwis – platforma internetowa, dostępna pod adresem www.medicanaturaa.pl umożliwiająca Użytkownikowi przeglądanie Oferty oraz dokonanie Zamówień, rezerwacji terminów wizyt a także zawarcie Umowy między Klientem a Usługodawcą.
-
Usługodawca – podmiot zarządzający i prowadzący Serwis, którym jest Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Paulina Zgoda, ul. Krakowska 32/1, 61-893 Poznań.
-
Pacjent – osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera Umowę z Usługodawcą i dokonuje Zamówienia lub rezerwacji terminu w Kalendarzu Wizyt.
-
Umowa – umowa zawarta drogą elektroniczną pomiędzy Pacjentem a Usługodawcą w momencie dokonania przez Klienta Zamówienia w Serwisie, na czas realizacji wynikającej z Zamówienia Usługi
-
Zamówienie – sporządzona przez Pacjenta i przekazana do Usługodawcy poprzez Formularz Zamówienia w Serwisie lub telefonicznie, lista Usług, które Pacjent wybrał i opłacił w sposób wskazany w Serwisie
-
Formularz Zamówienia – formularz dostępny w Serwisie, za pośrednictwem którego Pacjent przekazuje Usługodawcy informacje dotyczące Zamówienia i dane niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy
-
Rezerwacja Wizyty - formularz dostępny w Serwisie, za pośrednictwem którego Pacjent rezerwuje wizytę pod adresem ul. Krakowska 32/1, 61-893 Poznań.
-
Usługa – prezentowane przez Usługodawcę w Serwisie konsultacje medyczne online, które Pacjent może wybrać celem zamówienia. Dokładne informacje na temat poszczególnych Usług dostępne są na podstronach Serwisu
-
E-wizyta – Usługa w formie konsultacji medycznych online realizowana za pośrednictwem, sms, rozmowy telefonicznej, e-mail oraz komunikatorów takich jak WhatsApp
-
Kalendarz Wizyt – program komputerowy będący narzędziem do zarządzania grafikiem pracy Usługodawcy, umożliwiający Pacjentowi dokonanie rezerwacji terminu u Usługodawcy przez Internet oraz samodzielne dodawanie terminów dostępnych do zarezerwowania przez Usługodawcę.
-
Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu
-
Regulamin – niniejszy Regulamin, opisujący zasady korzystania z Serwisu, dokonywania Zamówień i zawierania Umów drogą elektroniczną pomiędzy Pacjentem a Usługodawcą.
III Ogólne warunki korzystania z Serwisu
-
Do korzystania z Serwisu niezbędne są:
-
Urządzenie z dostępem do sieci Internet
-
Przeglądarka internetowa (Internet Explorer 8 i nowsze, Google Chrome 15 i nowsze, Mozilla Firefox 7 i nowsze, Opera 11 i nowsze) obsługująca CSS i JavaScript,
-
Włączona obsługa plików cookies w przeglądarce,
-
Dostęp do poczty elektronicznej.
-
-
Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, z niniejszym Regulaminem oraz w sposób zgodny z prawem, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, danych osobowych, a także praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Użytkowników, Klientów oraz osób trzecich.
-
Zarezerwowanie wizyty u Usługodawcy jest możliwe wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Użytkownika wyraźnej zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia 679/2016, tzw. RODO) oraz udostępnienia tych danych Usługodawcy. Usługodawca informuje, że brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia uniemożliwi zarezerwowanie wizyty. W trakcie umawiania wizyty przez Serwis Użytkownik może zdecydować się na wypełnienie ankiety dotyczącej jego stanu zdrowia. Wyniki tej ankiety zostaną przekazane Usługodawcy, u którego Użytkownik umawia wizytę. Przekazanie takich danych ma pomóc Usługodawcy w przygotowaniu się do wizyty.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług w związku z modernizacją lub przebudową Serwisu albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy w świadczeniu Usług nie były uciążliwe dla Użytkowników.
-
Usługodawca nie odpowiada za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności stanowiących siłę wyższą (pożary, powodzie, klęski żywiołowe lub meteorologiczne itp.).
-
Usługodawca nie odpowiada wobec Użytkownika za brak możliwości zrealizowania zarezerwowanego za pomocą Kalendarza Wizyt terminu z przyczyn leżących po stronie technicznej serwisu. W przypadku konieczności odwołania wizyty zainteresowane strony obowiązane są odwołać rezerwację za pośrednictwem Serwisu, e-mail: info.medicanatura@gmail.com lub sms tel. 733972211.
-
Profesjonalista ma możliwość zablokowania wybranym przez siebie Użytkownikom rezerwacji terminów wizyt za pomocą Kalendarza Wizyt. Usługodawca nie odpowiada za niedogodności jakie mogą wystąpić w związku z tym dla Użytkowników.
IV Zamówienie i Realizacja Usługi: E-wizyta
-
Usługodawca umożliwia Użytkownikowi złożenie Zamówienia na konsultacje medyczne online.
-
Zamówienia należy dokonać przez Formularz Zamówienia, który jest dostępny w Serwisie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
-
Po dokonaniu zamówienia, należy ustalić termin E-wizyty e-mailowo info.medicanatura@gmail.com 24 godziny na dobę lub telefonicznie pod numerem tel. +48 733972211.
-
Wypełniając Formularz Zamówienia, Pacjent jest obowiązany do podania adresu oraz danych kontaktowych: adresu poczty elektronicznej i numeru telefonu.
-
Zamówienia należy opłacić poprzez tradycyjny przelew bankowy lub przez system płatności online przelewy24.pl. Płatność musi być dokonana w ciągu max 3 dni robocze od złożenia Zamówienia, jednak nie później niż w dniu E-wizyty.
-
Po dokonaniu Zamówienia i jego opłaceniu przez Pacjenta, Usługodawca przesyła na podany podczas wypełniania Formularza Zamówienia adres e-mail potwierdzenie Zamówienia oraz ankietę na temat stanu zdrowia, którą należy wypełnić i odesłać.
-
Po otrzymaniu wypełnionej ankiety, Usługodawca wyznacza sposób kontaktu (wybrane narzędzie:e-mail, rozmowa telefoniczna lub WhatsApp).
-
Po zakończonej E-wizycie Pacjent w ciągu 3 dni roboczych otrzymuje na adres e-mailowy zalecenia lekarskie, recepty oraz fakturę za Usługę.
-
Usługodawca przyjmuje do realizacji opłacone Zamówienia. Zamówienie nieopłacone w terminie traktowane jest jako niezłożone.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Pacjenta błędnych danych w Formularzu Zamówienia, a także za działanie Pacjenta w sposób, który utrudnia lub uniemożliwia realizację Zamówienia.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych i Zamówienia Pacjenta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
V Płatność za zamówienia
-
Klient może opłacić Zamówienie poprzez bezpieczne płatności internetowe realizowane przez przelewy24.pl lub poprzez tradycyjny przelew bankowy, na konto Usługodawcy.
VI Odstąpienie od Umowy i odwołanie E-wizyty
-
Odwołanie E-wizyty jest możliwe w terminie najpóźniej na 24h przed E-wizytą.
-
W przypadku braku odwołania E-wizyty lub zgłoszenie tego odwołania po terminie określonym w pkt. VIII ust. 2, płatność za zarezerwowaną E-wizytę nie zostaje zwrócona.
VII Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych Użytkowników i Klientów jest Usługodawca, a szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych zostały opisane w dokumencie Polityka Prywatności, którego treść dostępna jest pod adresem www.medicanatura.pl/polityka-prywatnosci/
VIII Reklamacje
-
Reklamacje związane z działaniem Serwisu oraz realizacją Umowy Klient może złożyć drogą pisemną na adres siedziby Usługodawcy: ul. Krakowska 32/1 61-893 Poznań
-
Reklamacja powinna uwzględniać: informację o okolicznościach dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, roszczenia Pacjenta oraz dane kontaktowe składającego reklamację.
-
Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
X Postanowienia końcowe
-
Wszelkie treści (włączając w to teksty, grafikę, logotypy) zamieszczone na stronach Serwisu są własnością Usługodawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy stanowi naruszenie prawa.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna na stronach Serwisu pod adresem www.medicanaturaa.pl/regulamin
-
Podczas składania Zamówienia, Klienta obowiązuje aktualna wersja Regulaminu. Zmiany zapisów Regulaminu nie mają zastosowania do Zamówień złożonych i opłaconych przed wprowadzeniem tych zmian.
-
W sprawach, które nie zostały uregulowane w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
-
Spory wynikłe z realizacji Umowy między Klientem a Usługodawcą, podlegają prawu polskiemu i zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta.
Niniejszy regulamin opublikowano 19.01.2021r.